Ilustración da cabeceira de Jimmy Liao

A ilustración da cabeceira pertence ao libro "Esconderse en un rincón del mundo" de Jimmy Liao.

22 jun 2021

Curso 2020-2021

 6ª sesión co grupo de 4º da ESO 

O mércores 16 de xuño xuntámonos o grupo de 4º da ESO con menos tempo do habitual debido aos exames. Durante esta reunión fixemos un cuestionario preguntando cal era o libro que máis lles gustou e cal o que menos e porqué das súas eleccións. Estas son algunhas das respostas dos participantes: 

O libro que máis me gustou foi Xa non estou aquí porque gústanme os libros detectivescos. O que menos me gustou foi Mentira porque pareceume un pouco aburrido.  Alba Otero 4ºA 

O que menos me gustou foi Nada e o que máis me gustou foi MentiraRubén Almeida 4ºB 

O que menos me gustou foi Nada porque é moi aburrido e o que máis me gustou foi Mentira porque foi o menos aburrido e o que ten unha trama máis interesante.   Joel González 4ºB 

O libro que máis me gustou Descoñecidos porque a historia que conta é algo que pode ocurrir e avisa de que hai que ter coidado. O libro que menos me gustou foi Nada porque o seu argumento non me gustou.    Uxía Blanco 4ºC 

O libro que máis me gustou Xa non estou aquí porque é un libro que entretén moito e que engancha porque ten un final que sorprende moito e que non te esperas. O libro que menos me gustou Nada porque fai reflexionar moitísimo e hai moitas partes que non entendí ben, por iso non me gustou. Animo a que se siga facendo o club de lectura porque anima a ler libros e se pasa moi ben. Yara Burgo 4ºC 

O libro que máis me gustou Xa non estou aquí polo final non esperado e foi co que máis me identifiquei. O libro que menos me gustou Nada porque foi o que menos entendín de todos os libros. Gustaríame facer máis actividades e excursión, ver pelis...  Noelia Cabaleiro 4ºC 

O que máis me gustou Xa non estou aquí por su gran final porque para mín foi completamente inesperado e o que menos me gustou Nada debido a que me pareceu que tiña un argumento complexo e lioso.       Pedro Fernández 4ºC 

O que máis me gustou foi o de Mentira porque era un libro que non se facía moi pesado á hora de lelo. Gustoume menos Verdad porque non me parecía unha historia tan interesante como a de Mentira.                  Alex Peroja 4ºD 

A min gustoume Mentira e non me gustou Descoñecidos.                        Sabela Vázquez 4ºD 



No hay comentarios: