Ilustración da cabeceira de Jimmy Liao

A ilustración da cabeceira pertence ao libro "Esconderse en un rincón del mundo" de Jimmy Liao.

22 jun 2021

Curso 2020-2021

 6ª sesión co grupo de 3º da ESO 

O venres 18 de xuño foi a derradeira sesión co grupo de 3º da ESO. Debido á falta de tempo polos exames, a sesión dedicouse a que escribiran cal foi o libro que máis lles gustou e cal o que menos e as súas razóns. Estes son algúns dos comentarios: 

O que máis me gustoi foi Xa non estou aquí porque tiña intriga e seguín léndoo porque queria saber que pasara. O que menos me gustou foi Pulsaciones porqu non me gustou a idea de como estaba escrito nin a súa linguaxe. Juan José González 3ºB 

O libro que máis me gustou foi o de Verdad de Care Santos porque gustoume o transcurso da historia de Ben. E o que menos me gustou foi Descoñecidos porque a historia non me enganchou. Nerea Guzmán 3ºB 

Os libros que máis me gustaron foron Pulsaciones e Verdad porque falaban os dous de situacións complicadas e sempre mantiñan un amor por alguén, iso fixo que me enganchasen máis. Conseguín lelos en 3 días cada un. O que menos foi Descoñecidos xa que se me fixo moi extenso e non conseguín engancharme a el pero non atopo faias nel.                Lucía Sánchez 3ºB 

Gustoume Descoñecidos porque é moi entretido xa que narra unha historia que pode ser real. Non me gustou Pulsaciones. Rubí Pérez 3ºC 

Non me gustou Descoñecidos porque o personaxe é antipático e caeume mal. Gustoume Pulsaciones. Manuel Pérez 3ºC 

Gustoume Descoñecidos porque é moi entretido xa que nos narra unha historia realista. Non me gustou Pulsaciones porque falaba de amor.      Raúl Romero 3ºC 



No hay comentarios: